مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-26اجتماعي

ایمن سازی 350 مدرسه حاشیه راه در استان بوشهر 


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ایمن سازی 350 مدرسه حاشیه راه ها با هدف ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ایمن سازی 350 مدرسه حاشیه راه ها با هدف ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان خبر داد.

مهدی شهابی یکشنبه 7 اسفند در جمع خبرنگاران افزود: ایمن سازی در بعد آموزش از سال 83 و در بعد فیزیکی از سال 86 اجرا شده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه راه ها عنوان کرد: این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان مدارسی که در حاشیه جاده های استان قرارگرفته است با مسائل ایمنی عبور و مرور و خطرات تصادفات توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری پلیس راه و آموزش و پرورش هرساله برگزار می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: کودکان به دلیل ناآگاهی، هیجانی بودن و از نظر جسمی، آسیب پذیرترین کاربران جاده ای محسوب می شوندکه بایستی با قوانین ایمنی عبورومرور و نکات ابتدایی ترافیکی آشنایی پیدا کنند تا از حوادث بدور بمانند.

ضمن اینکه بهترین سنین برای فرهنگ سازی مسایل ترافیکی دوران کودکی می باشد که می تواند زمینه ساز آینده ای ایمن برای جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 350 مدرسه حاشیه راه در استان بوشهر 

ایمن سازی 350 مدرسه حاشیه راه در استان بوشهر